سلام هتل

مناطق گردشگری و تفریحی و مراکز خرید شهرهای اقامتی را اینجا پیدا کنید

سلام هتل

مناطق گردشگری و تفریحی و مراکز خرید شهرهای اقامتی را اینجا پیدا کنید

مسجد گوهرشاد ، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد

 این مسجد که در ابتدای قرن پانزدهم تحت نظارت گوهرشاد (که به ملکه گوهر شاد و گوهرشاد بیگم نیز مشهور است) ساخته شد ، نتیجه همکاری استادان هنر  از سراسر ایران بود. قوام الدین شیرازی ، معمار اصلی مسجد ، از کلیه مواد و صنایع دستی در اختیار خود برای تزئین فضای داخلی و همچنین ایوان ها و صحن مسجد گوهرشاد  ، استفاده کرد. این مسجد قبلاً به عنوان یک مکان مذهبی جداگانه در نظر گرفته می شد ، اما اکنون به عنوان یکی از سالن های نمازخانه  حرم امام رضا (ع) به شمار می رود. این مسجد شامل مقبره شیخ بهایی و تعدادی موزه و مدارس مذهبی نیز می باشد.

 این مسجد باشکوه در طول تاریخ طولانی خود در مرکز بسیاری از تحولات اجتماعی و سیاسی بوده است. مهمترین وقایع از این دست ، بدون شک شورش مسجد گوهرشاد در سال 1935 بود که غیرنظامیان معترض به سیاست های سکولار دولت پهلوی به طرز وحشیانه ای در محل مسجد توسط نیروهای نظامی رضا شاه قتل عام شدند. این رویداد باعث شکاف بین روحانیون قدرتمند شیعه و سلطنت شد. و درنهایت  منجر به انقلاب سال1357 شد.

مجموعه آثار تاریخی ، موزه ها ، حوزه های علمیه و صحن های متعدد و تالارهای نمازجمعه که منطقه باشکوه حرم امام رضا (ع) را تشکیل می دهد بیشترین بازدید از  جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مشهد را دارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت حرم و اطراف آن این است که بیشتر هتل های مشهد در مجاورت آن قرار گرفته اند و آن را به یک مکان توریستی مناسب تبدیل می کنند. جهت رزرو هتل و یا دریافت اطلاعات کامل هتل ها در مشهد ، میتوانید به وب سایت “های هتل” با آدرس اینترنتی hihotel.ir مراجعه کنید.

مدارکی که هنگام رزرو هتل ضروری است

رزرو اتاق هتل فرایندی است که ممکن است در بین کشورها متفاوت باشد. همچنین ممکن است به اسناد و مدارک مختلفی احتیاج داشته باشد. 

نحوه رزرو هتل در ایران

در سامانه رزرواسیون ” های هتل “ ، رزرو هتل شما با راحت ترین و قابل اطمینان ترین روش انجام می شود. علاوه بر این ، شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هتل های ایران به وب سایت hihotel.ir مراجعه نمایید و یا از طریق شماره 38584050-051 با ما تماس بگیرید. 

میهمانی که به تنهایی قصد رزرو اتاق در ایران را دارد برای احراز هویت و دریافت اتاق در هتل باید شناسنامه یا کارت ملی خود را به همراه داشته باشد و پس از تحویل این مدارک به کارمند پذیرش هتل در صورتی که اتاق برای ایشان از قبل رزرو شده باشد، اتاق را برای اقامت به ایشان تحویل خواهند داد. دقت نمایید برخی از هتل ها از پذیرش خانم تنها خودداری می نمایند، بنابراین اگر خانمی به تنهایی قصد اقامت در هتل را دارد لازم است قبل از رزرو هتل از واحد رزرواسیون این موضوع را سوال نمایید. 

اما اگر قصد اقامت در هتل به همراه خانواده را دارید باید در هنگام رزرو اتاق دقت داشته باشید که فقط افراد محرم می توانند در یک اتاق باهم اقامت کنند و همچنین در هنگام ورود به هتل نیز باید مدارک محرمیت را به همراه داشته باشید که شامل شناسنامه و کارت ملی آقا و خانم و یا کارت ملی آقا و خانم به همراه عقد نامه معتبر می باشد.

توجه نمایید اگر فرزند خردسال و یا نوجوان به همراه شما می باشد ایشان نیز باید برای احراز هویت، مدارک خود اعم از شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشد.

استراتژی قیمت گذاری برای افزایش درآمد هتل

برای افرادی که در صنعت هتلداری فعالیت می کنند ، حداکثر رساندن درآمد از اولویت های اصلی است و دستیابی به این هدف غالباً در زمان مناسب به استراتژی مناسب قیمت گذاری نیاز دارد. در حقیقت ، ایجاد تنظیم نرخ اتاق بر اساس تقاضا ، تقسیم مشتری و سایر عوامل می تواند کلید موفقیت کلی کسب و کار باشد. در این مقاله ، به استراتژی قیمت گذاری که هتل ها می توانند در استراتژی مدیریت درآمد خود ، به منظور افزایش میزان درآمد حاصل از آنها اتخاذ کنند ، اشاره می کنیم.


استراتژی قیمت گذاری بر اساس پیش بینی



مهمترین استراتژی قیمت گذاری برای مالکان هتل ها ، استفاده از پیش بینی برای تعیین قیمت بر اساس تقاضای پیش بینی شده است. در اصل ، این بدان معنی است که نرخ اتاق هتل بستگی به میزان تقاضا دارد. به عنوان مثال ، تقاضای زیاد ممکن است منجر به افزایش نرخ اتاق شود.

 

یک استراتژی پیش بینی قوی متکی بر داده های دقیق است که دارای اطلاعات دقیق - از جمله اشغال ، درآمد ، نرخ اتاق و هزینه متوسط ​​هر اتاق هتل - می باشد. علاوه بر این ، استفاده از داده های موجود در اسناد ، مانند اسناد رزرو ، و همچنین هرگونه تغییر در روند بازار، بسیار مهم است.

 

سپس می توانید از این داده ها برای تصمیم گیری در مورد قیمت گذاری استفاده کنید. بنابراین ، اگر هتل شما در بازه زمانی خاص، تقاضای کمی داشته ، باید از راه حل های استراتژیک مربوط به آن استفاده کنید. به عنوان نمونه ، می توانید برای افزایش تقاضا در آن بازه زمانی تلاش کنید یا قیمت ها را کاهش دهید.


انعطاف در قیمت



یکی از متداول ترین استراتژی های قیمت گذاری که در صنعت هتلداری وجود دارد انعطاف قیمت است و در اینجاست که شما همان محصول را با قیمت های مختلف به مشتریان مختلف ارائه می دهید. به عنوان مثال در حالی که قیمت های "مصوب" باید مشمول یک استراتژی برابری نرخ باشد ، قیمت برای شرکت ها و مشتریان همیشگی می تواند پایین تر باشد. همچنین فروش چند اتاق به نمایندگی های مسافرتی با نرخ پایین تر نیز می تواند مثال دیگری باشد .


سامانه رزرواسیون "های هتل " جهت کسب رضایت و اعتماد مسافران عزیز مشهد مقدس ، اقدام به ارائه اقامت رایگان تحت عنوان طرح " سفر اولی ها " نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت hihotel.ir  مراجعه نمایید.

استراتژی بازاریابی شهری برای جذب مسافر

در دنیای امروز ، مردم می توانند به راحتی به هر نقطه سفر کنند. برای صنعت هتلداری و کسانی که در صنعت گردشگری محلی هستند ، ایستادگی در مقابل رقبا مهم است و بازاریابی شهری می تواند برای این امر مؤثر باشد. با استفاده از نکات ارائه شده ، بتوانید استراتژی های بازاریابی شهری را به مرحله اجرا درآورده و بازخورد خوبی را نیز به دست آورید.



نیازهای همه ذینفعان را در نظر بگیرید.

استراتژی های بازاریابی شهری احتمالاً ذینفعان مختلفی دارند ، از مقامات شهری گرفته تا مشاغل صنعت مسافرتی محلی ، از جمله هتل ها ، رستوران ها ، اپراتورهای تور و نمایندگان مسافرتی . سعی کنید عناصر مشخصی از پلن های بازاریابی شهری خود را ارائه دهید که هر یک از ذینفعان بتوانند در این امر علاقه واقعی داشته و به آن ها کمک کنند و برای آن ها روشن کنید که چگونه می توانند از استراتژی گسترده شما سود ببرند. سعی کنید در پلن خود برای بازاریابی با ذینفعان همکاری کنید و پیام های سودمند متقابل داشته باشید.


استراتژی بازاریابی در وب تدوین کنید.

بسیاری از مسافرانی که به دنبال یک مکان تفریحی هستند ، گزینه های خود را در اینترنت جستجو می کنند و موتورهای جستجو مانند Google نقطه مشترک برای جستجو هستند. در حالت ایده آل ، وقتی آنها عبارات مرتبط با شهر شما را جستجو می کنند ، باید به وب سایت شخصی خود که حاوی مطالب قانع کننده است، هدایت کنید. راه اصلی برای دستیابی به این هدف ، بازاریابی در وب است. تبلیغات پرداخت شده در موتورهای جستجو به شما امکان می دهد جایگاه خوبی در نتایج جستجو بدست آورید ، در حالی که شیوه های مختلفی مانند هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص وجود دارد ، که کمک می کند تا در نتایج جستجوی ارگانیک قرار بگیرید. بازدید بیشتر منجر به ترافیک وب سایت بیشتر می شود.



مفهوم صنعت هتلداری چیست؟

صنعت هتلداری یکی از مهمترین مؤلفه های صنعت خدمات دهی و پذیرایی از مشتریانی است که نیاز به اقامت یک شبه دارند. در این مقاله با صنعت هتل ، ارتباط آن با بخش های دیگر صنعت خدمات دهی آشنا می شوید.

صنعت هتلداری چیست؟

به عبارت ساده ، همانطور که گفته شد، صنعت هتلداری بخشی از صنعت خدمات دهی است که به اسکان مهمان در اقامتگاه ها می پردازد. طبق اکثر تعاریف ، صنعت هتلداری نه تنها به هتل ها بلکه به بسیاری از اشکال دیگر اقامت شبانه از جمله خوابگاه ها ، متل ها ، مسافرخانه ها، هتل آپارتمان ها و مهمانخانه ها اشاره دارد. با این حال ، معمولاً شامل اشکال اقامتی طولانی مدت یا دائمی نیست. بنابراین درک این نکته مهم است که صنعت هتلداری یک اصطلاح همه جانبه است که برای توصیف خدمات مربوط به اسکان میهمانان استفاده می شود. با توجه به این نکته ، شایان ذکر است که انواع مختلفی از اقامتگاه های مختلف وجود دارد که تحت این اصطلاح قرار می گیرند.

متداول ترین نوع اقامت در صنعت هتلداری، هتل ها هستند. هتل به عنوان اقامتگاهی تعریف شده است که اقامتی شبانه ، وعده های غذایی و سایر خدمات را ارائه می دهد. هتل ها عمدتا به منظور خدمات دهی به مسافران یا گردشگران در نظر گرفته می شوند ، گرچه افراد محلی نیز ممکن است از آن ها استفاده کنند. اتاق های هتل را به صورت خصوصی ارائه می دهند و تقریباً همیشه حمام اختصاصی دارند.

بازاریابی هتل یا هتل مارکتینگ

بازاریابی هتل طیف گسترده ای از استراتژی ها را ارائه می دهد که صاحبان هتل برای موفقیت در این تجارت می توانند از آن ها استفاده کنند. اگر می خواهید مهمانان بیشتری را جذب کنید ، باید از مؤثرترین استراتژی های بازاریابی هتل ها و مدیریت درآمد استفاده کنید.  بازاریابی هتل ها نقش مهمی در کمک به مالکان برای به حداکثر رساندن رزرو هتل و درآمد دارد. از این گذشته ، استراتژی ها اصلی ترین راهی هستند که افراد در صنعت هتلداری می توانند به مهمانان بالقوه دسترسی پیدا کنند .